Staráme se o desítky obchodních center, hotelů a kancelářských budov v ČR i zahraničí. Jsme ryze českou rodinnou společností. Na trhu správy nemovitostí jsme byli jako jedni z prvních. Zajišťujeme komplexní správu budov – od bezpečnosti a údržby až po úklid.

Náplň práce:

- administrativa spojená s chodem recepce
- komunikace s návštěvami a jejich evidence
- správa parkovacích karet
- nepřetržitá informační služba pro nájemce a návštěvy objektu

Požadujeme:

- věk minimálně 18 let
- základní znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
- komunikativní znalost AJ - každodenní komunikace i po telefonu
- časovou flexibilitu
- ochotu učit se novým věcem

Nabízíme:

- odpovídající mzdové ohodnocení
- zázemí stabilní společnosti
- práce v příjemném pracovní prostředí a kolektivu
- reprezentativní firemní oblečení
- možnost kariérního růstu v rámci společnosti
- zaškolení a možnost dalšího vzdělání
- bonus za přivedení zaměstnance
- zvýhodněné volání a internet
- nástup možný ihned
- pracoviště Praha Modřany

Pracovní doba:

Po - Pá
8-16, 10-18

Telefonní číslo uvedené v kontaktech je dostupné v pracovní dobu od 8:00 hod do 16:00 hod.

Mimo uvedenou pracovní dobu se prosím obracejte na telefonní číslo 800 100 187.

Máte zájem o pozici v naší firmě, ale aktuálně vystavená pozice Vás nezaujala? Není nic lehčího než se na nás obrátit na bezplatné lince 800 100 187 a naše personální oddělení Vás bude kontaktovat.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Mezi vodami 2035/31, 143 00  Praha-Modřany, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva, jiné

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Mzda

18000 Kč/měsíc

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

SSI s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.

Pozice vhodná pro OZP. S docházením do firmy. Vhodné pro: ostatní.

 

Kontakt

SSI s.r.o.
Martina Veselá
Telefon: 770 119 799