Jsme ryze českou rodinnou společností a na trhu nemovitostí se pohybujeme od roku 1990. Zajišťujeme komplexní služby IFM – bezpečnost, údržbu i úklid nemovitostí.

Naše portfolio tvoří několik stovek objektů po celé České a Slovenské republice a postupně expandujeme do dalších zemí střední Evropy. Staráme se o desítky obchodních center i kancelářských budov. Působíme ve výrobních společnostech a logistických areálech.

V SSI Group víme, co potřebují naši klienti. Volíme takové cesty, které pro ně znamenají největší profit. Nájemcům, pracovníkům nebo návštěvníkům garantujeme maximální pohodlí.

Zjednodušujeme cestu ke správě nemovitostí.

Úvod:

Pro zajištění správy úklidu budov, přijmeme kolegu a posilu této divize v naší společnosti na pozici Operation support manager.

Náplň práce:

• spolupráce při vytváření plánů, rozjezdu nových zakázek atd...
• kontrola kvality dodávané služby - pracovní postupy a dodržování bezpečnostních předpisů
• aktivní účast na poradách s vedením společnosti
• jednání s klienty
• běžná administrativa spojená s výkonem fiunkce
• podílení se na výběru dodavatelských služeb a dodavatelů sortimentu ve spolupráci s PM
• zastupování ředitele útvaru aj ...
• naceňování nových zakázek
• tvorba rozpočtu zakázek
• spoluúčast při přípravě ročního budgetu útvaru

Požadujeme:

• reprezentativní vystupování
• proklientský přístup
• přehled v legislativě související s činností útvaru
• prezentační a komunikační dovednosti
• zkušenosti v oblasti vnitřního a venkovního úklidu, údržby zeleně, znalost technologií
• znalost programů a systémů ( Word,Excel, Power point,Outlook )
• organizační schopnosti
• časová flexibilita
• přehled ve vyhláškách a školení
• zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost samozřejmostí
• Aj - komunikativní

Nabízíme:

• zázemí stabilní a neustále se rozvíjející společnosti
• příjemné pracovní prostředí
• skvělý kolektiv
• dlouhodobou spolupráci
• nástup možný ihned nebo dle domluvy
• k dispozici služební automobil
• notebook a služební telefon samozřejmostí
• možnost kariérního růstu ….

Jiné sdělení:

V případě zájmu nám prosím zašlete Váš strukturovaný životopis.
Těšíme se na Vás u osobního pohovoru.

Telefonní číslo uvedené v kontaktech je dostupné v pracovní dobu od 7:30 hod do 16:00 hod.

Mimo uvedenou pracovní dobu se prosím obracejte na telefonní číslo 800 100 187.

Máte zájem o pozici v naší firmě, ale aktuálně vystavená pozice Vás nezaujala? Není nic lehčího než se na nás obrátit na bezplatné lince 800 100 187 a naše personální oddělení Vás bude kontaktovat.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Praha

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Mzda

45 000 - 50 000 Kč/měsíc

Benefity

Bonusy/prémie, auto i pro soukromé účely, mobilní telefon, notebook, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Special Service International, spol. s r.o.

Kontakt

Special Service International, spol. s r.o.
Irena Franková
Na žertvách 2247/29
180 00  Praha-Palmovka
Česká republika
Telefon: 725 770 892